Interesujesz się zmianami w Kodeksie Pracy? Bez względu na to, czy jesteś pracodawcą, czy pracownikiem, zawsze znajdziesz u nas najnowsze informacje na temat aktualnych polskich przepisów oraz prawidłowego prowadzenia kadr i rozliczania płac. Eksperci RSM Poland wykorzystują swoje wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas świadczenia usług outsourcingu payrollu i omawiają wymogi stawiane firmom przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Państwową Inspekcję Pracy, a także piszą o sposobach dokonywania rozliczeń podatkowych, płacy minimalnej, zatrudnianiu cudzoziemców oraz najważniejszych zasadach ewidencji urlopów, naliczania wynagrodzeń i przyznawania zasiłków. Jeśli więc szukasz rzetelnych wskazówek na temat prowadzenia dokumentacji pracowniczej, akt osobowych, czy też opracowywania regulaminów wewnątrzzakładowych, Blog RSM Poland to źródło informacji właśnie dla Ciebie. Przeczytaj wpisy z kategorii HR & Payroll i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytania.